Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Thomas Teunissen - WaarBenJij.nu Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Thomas Teunissen - WaarBenJij.nu

Nha Trang

Blijf op de hoogte en volg Thomas

20 Juni 2014 | Vietnam, Nha Trang

Zoooooooo, het is weer eens tijd voor een kort verslagje.
Nog maar een paar dagen en ga alweer terug naar het koude Nederland..

Ondertussen zit ik in Nha Trang, ik ben hier vanochtend aangekomen met de bus vanaf Hoi an.

Tussen Hanoi en Nha Trang ben ik op een aantal plaatsen geweest. Als eerste ben ik naar Phong Nha gegaan wat de plek is voor grotten om doorheen te varen en lopen. Dit was de eerste grot waar we zijn geweest (we is: 2 engelse en ik). Hierna hebben we motor gehuurd om de omgeving te ontdekken en nog een grot te bezoeken. Ons werd verteld dat we hier alleen gingen kajakken in de grot. Dit was dus totaal niet het geval. We hebben voor max. 5 min gekajakt en zijn toen gaan lopen in de grot. Uiteindelijk zijn we in een groot modderbad terecht gekomen (gelukkig was mijn camera niet alleen waterproof maar ook modderproef). Vanaf deze grot hebben we een omweg terug genomen naar het hostel zodat we meer van de omgeving zagen, prachtige uitzichten zijn hier. Zeker een aanrader. In de nacht ben ik om 01.30 op gestaan omdat Spanje - Nederland om 02.00 zou beginnen. Het was zeker waard om hiervoor op staan, wat een geweldige wedstrijd was dat.

Om 6 uur weer de wekker omdat we de bus moest hebben naar Hue.
In Hue zelf is niet veel te doen maar het ging ons vooral om de dag erna.
We hebben een motor gehuurd en zijn van Hue naar Hoi an via "de Top Gear" route. Wat een mooie uitzichten krijg je hier van het land, deels langs de kust gereden en deels door de bergen.
Onderweg zijn we gestopt bij een vissersdorpje, waterval, marble mountain, het strand en op de top van een berg (althans de top van de weg).

In de avond zijn we aangekomen in Hoi an waar ik 4 nachten ben gebleven, hier heb ik 2 korte en een lange broek op maat laten maken. Verder in de avond door de stad gelopen met mooie lichtjes en wensbootjes in de rivier. Daarna op stap gegaan en in de ochtend tot de middag aan het zwembad liggen bij het hostel. Dit bijna elke avond weer.

Gisteravond heb ik de bus gepakt naar de plek vanwaar ik dit verslag typ. Nha Trang dus. Hier zal ik slechts 1 nacht blijven om dan door te gaan naar Ho Chi Minh City.

Vanaf hier zal ik ook terug vliegen naar NL maar eerst ga ik nog ergens anders heen voor ik terug kom naar Ho Chi Minh City.

Voor nu zeg ik daaag want ik ga naar het waterpark.

HALLEEEY

  • 22 Juni 2014 - 22:22

    Beppie:

    Klinkt goed allemaal. Geniet van je laatste dagen en een hele goede thuisreis

    Beppie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

23 jarige man, afgestudeerd in technische bedrijfskunde en ga voor ik ga doorstuderen nog even een reis maken om wat meer van de wereld te zien.

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 1654
Totaal aantal bezoekers 6512

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Reis naar het oosten

Landen bezocht: