Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Thomas Teunissen - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Thomas Teunissen - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Thomas Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

11 Juni 2014 | Vietnam, Hanoi

Zo bij deze weer een nieuw verslag van mij aan de andere kant van de wereld.
Dit maal is het vanuit Hanoi in Vietnam.

De stad opzich is een hele beleving en rondlopen hier is gevaarlijk maar ergens ook wel leuk met alle brommers. Enige wat ik moet doen is blijven lopen en goed uitkijken, gelukkig ben ik nog niet aangereden en hoop ik dat dit zo blijft.

Hanoi opzich kan je binnen 2 a 3 dagen wel zien en toch zit ik er al 10 dagen (in Hanoi en omgeving).
Ik heb twee mooie locaties bezocht die waarschijnlijk iedereen wel kent: de Sawa's bij Sapa en Halong Bay.

Mooi uitzicht heb je bij de Sawa's in de bergen bij Sapa met alleen maar reisvelden. Ergens op deze locatie in een lokaal dorpje heb ik bij een gastgezin geslapen in een houten hut. Na 2 dagen trekken hier ben ik terug gegaan naar Hanoi. Weer een nacht in een hostel en op naar Halong Bay. Een 2e locatie die het zeker waard is om te bezoeken. Rond de 2000 eilanden zijn er waardoor het lijkt alsof er geen einde aan komt als je op de boot zit.
Ook hier heb ik 2 dagen mezelf vermaakt met een klein groepje. 1 nacht op een boot geslapen en 1 nacht op een eiland ergens daar.

Morgen ga ik richting het zuiden en dus weer iets dichter bij huis (niet letterlijk maar qua dagen.

Ik zal van een andere locatie in Vietnam nog wel wat plaatsen om jullie op de hoogte te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

23 jarige man, afgestudeerd in technische bedrijfskunde en ga voor ik ga doorstuderen nog even een reis maken om wat meer van de wereld te zien.

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 6500

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Reis naar het oosten

Landen bezocht: