Klaar maken - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Thomas Teunissen - WaarBenJij.nu Klaar maken - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Thomas Teunissen - WaarBenJij.nu

Klaar maken

Door: Thomas Teunissen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

17 Maart 2014 | Nederland, Tilburg

Na een paar weken van alles voor te bereiden is het dan bijna zo ver.
Dinsdag 18 maart (morgen al!) reis ik af naar het beginpunt van mijn reis.

Vanaf Schiphol ga ik mijn avontuur beginnen en vlieg ik (via Helsinki) naar Moskou toe. Hie zal ik een paar dagen verblijven waarna ik op de trein stap naar Irkoetsk. Naar een stop van 3 dagen ga ik door naar Ulaanbaatar waar ik tevens 3 dagen verblijf.
Vanuit hier ga ik door naar Beijing waar ik in de buurt de Chinese muur zal bewandelen. Na weer een week in Beijing te zijn ga ik door naar Pingyao en Xi'an. Na een week ga ik weer terug naar Beijing waar ik weer een week zal verblijven.
Vanaf hier vlieg ik door naar Tokio voor 2 weken. Na Tokio ga ik weer terug naar China en vlieg ik voor 10 dagen naar Shanghai.
Na deze wereldstad zal ik 6 dagen naar Hong Kong gaan.
Om de reis af te sluiten vlieg ik naar Noord Vietnam naar Hanoi.
Een maand later vlieg ik vanaf Zuid Vietnam, Ho Chi Minh City, weer terug naar Amsterdam.

• 17 Maart 2014 - 22:36

Bart: